15:54

haha, jag sitter hemma hos Jenny och har precis ätit bullar. :) SUPER GODA!! :P
Jag har inte så mkt för mig ikväll. men nått kul ska jag väl kunna hitta på. just nu är det någon film på 3an som typ heter, 3 män och en liten tjej. eller nått. Borde ta och äta lunch snart.. har inte gjort det än.
Igår var alla fall Karin och jag på Arkens Zoo, Där dom har b.la hamstrar, råttor, och fiskar,och tillbehör till de flesta djuren. Jag ska väl kanske köpa en ny hamster. jag vet att det kommer bli mkt att göra eftersom jag är med kompisar rätt ofta och så men... Det löser väl sig! :) Nej, nu har jag inte så mkt mer att skriva så jag får väl typ ta och säga hejdå! =)

Pusshej

TJ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0