20:56

HejsanHejsan! Jag är nu hemma hos farmor och farfar. Åt pannkaka till middag. MUMMSIGT! Farmors pannkakor är bara bääst! :) egentligen skulle jag hjälpa en kompis att vara barnvakt åt två lite halv jobbiga ungar.. Men istället åkte jag hit, och det var ju tur med tanke på pannkakorna. Jag har precis spelat TheSims2 och det gick väl sådär. Båda farmor och farfars katter ligger och sover med 20 fästingar var, så jag tar inte i dom! x) Ni är säkert inte intreserade av vad katterna heter men jag säger det alla fall, Den svarta tjocka heter "skrotis". Och den smala med rasen Maine Coon heter "kurre" Kallas även för "findus".
Jenny sov hemma hos mig från igår till idag. Vi kollade på film i regnvädret och bara hade det mysigt. Filmen hette "banditas" eller stavas det "bandidas" ajja, filmen gick typ på trean eller fyran igår kväll. Handlade om 2 kvinnor som skulle råna nån bank hit och dit.. ;) Appropå TheSims!, Man kan klara ut det. För er som inte visste det. Det ända man ska göra är att hitta den försvunna "Bella Spöhk" =) Cecilia min kompis blev galen när hon fick höra det av sin kusin, för hon har kört TheSims2 sen hon var sju år! :) Och nu är hon snart 13! Det är ingen som har klarat det på hela JORDEN och om man klarar det, skriver det på thesims hemsida och typ ger nått bevis så ska man tydligen få en viss summa pengar! Jag tyckte det lät helt sjukt första gången jag hörde det, men nu har jag lixxom vant mig vid det. Som ni kanske märker så skriver jag en massa skit som egentligen inte behövs skrivas men sån är jag.. haha! Nu ska jag sluta plåga er med min dåliga information och avslöja vem som blev dagens bloggare istället.
DAGENS BLOGGARE ÄR....

Jenny, min älskade och BÄSTA kusin. :) Vi har vart som syskon hela mitt liv och jag vill aldrig att du släpper mig för jag kommer aldrig släppa dig. 

Pusshej ♥

TJ

Kommentarer
Postat av: Jenny

jadå gick alldeles utmärkt :) Ååh, så gulligt att jag är dagens bloggare ;)



Men hörru! jag har hittat Bella spökh! :O eller tjejen hette det och såg ut som henne..

2008-08-03 @ 22:43:46
URL: http://bbasic.blogg.se/
Postat av: Jenny

Och du är som en lillasyster för mig och självklart kommer jag aldrig släppa dig <3

2008-08-03 @ 22:44:30
URL: http://bbasic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0