Godmorgon!

Som sagt Gomorgon alla pigga läsare!
Jag har märkt att ni har ökat, och det är ju kul! :) Katten jag tar hand om väckte faktist mig, Genom att slicka mig på näsan.. :D haha Blev skräckslagen! Jaja.. Ska nu och sätta på mig lite kläder!

Juste, nu kan jag ju passa på att säga det: Vecka 30 - 31 åker jag upp till skogstäta Jämtland! Ska bli kul Min BÄSTUUW Karin ska ju mäd! :) Puss

Och senare typ i Augusti ska jag Karin hennes mamma och min mamma plus Karins syrra åka till Grekland! :)
Men det var ju bara för att Karin och Jag Fixade skolan den senaste månaden ( som vi gick där ).
Och det var ju svårt med tanke på att jag inte tog skoan på allvar innan det. Fast det är det som jag ångrar mest under hela terminen som jag gick där

Oj.. Detta inlägg blev ju ganska långt! :)
Nu ska jag ta och klä på mig sen ska jag äta fruckost!:) Pusshej ♥



En bra frukost? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0