Godnatt! :)

Nu ska jag ta och fixa lite med min design och sen ska jag ta och sova! ;)
Att ta hand om katten går jätte bra. Men hon hårar ner i min säng! :) Haha.

Annat ämne; Jag VILL HA en systemkamera ! jag tror att jag är beroende av nya kameror hela tiden! :)
Fick en ny kamera när jag fyllde år, ( 28/10 ) men ändå vill jag ha en system kamera! 
här kommer lite bilder från Mammas 40års fest!
Kusinen Josephine Mina kusiner Jonas och Josephine
söta mamma och pappa Min mamma och pappa! <3
danne och pau Paulina och Danne! Så söta tsm!
Coola Paulina Paulina! :)
 BÄSTA KUSINEN JENNY! :)


Så nu får det räcka med bilder idag! :) Fler bilder kommer sen! :) <3
Pusshej ♥

Kommentarer
Postat av: Jenny

Hahaha naaaaw! Du är bäst! :D

2008-07-09 @ 16:40:36
URL: http://bbasic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0