GRATTIS MAMMA! ♥

Idag fyller min mamma år. :) Film från festen igår kommer senare, ;) Mamma och pappa åkte hem med taxi och kameran är kvar i bilen.  :( Nu siter jag och äter tårtan som blev över. :) paulina ska fixa min header, ;) Hihi.
Jag är ju kattvakt åt min kompis katt nu och det går väl bra! =) Tänkte ladda upp en bild på dagens outfit men jag blev lite besviken när jag kom på att jag ite ar kameran här =(
ajja,,
Jag ska typ ta och fixa en header nu som pau får fixa så den kommer in hit på bloggen! :)
pusshej (a)


Kommentarer
Postat av: Elin [ n e v n a r i e n ]

sv: nepp jag gör det inte i PS, jag gör det i Adobe Illustrator :)

2008-07-06 @ 17:38:22
URL: http://nevnarien.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0