Najjs

Imorrn kommer  Margarita hem, ska bli najs eftersom jag inte har träffat henne på hela sommarlovet typ.. :)
Saknar henne enormt mkt! Vi ska väl driva runt och snacka skit om folk :)
Det kommer väl nån bild här... Tror jag alla fall :) Ja? jag har väl ine gjort så mkt idag.. Var hos farmor och farfar.. Farfar och jag körde typ eh.. "kricket?" vet inte vad det heter me jag tror det heter så.. :) Fast typ innan det så fikade vi, MUMS! Imorrn måste jag typ köpa hårfärg.. :) Ska ju blondera asso blondare! :) hihi
Oh, har ni sätt min nya profilbild? Fin va? :) Just nu sitter jag och kollar på TV alla fall.. Fast det är typ inge bra program på nån kanal "/  Ojh, som ni kanske märker så har jag inngenting att skriva om.. "/ Har lite cola på rummet.. :) Får väl ta coh dricka upp de så jag blir lite mer vaken av mig! :) Men som sagt så ska jag typ kanske träffa Margarita imorrn, ska bli kul. :) MAGGAN; I CAN BE YOUR NEW BEST FRIEND, YOU KNOW! ;) haha! :)
Juste, kom ihåg att klicka på bilden, FÖR DET ÄR HUMOR PÅ HÖG NIVÅ

Ajja, pusshej :)

TJ

Kommentarer
Postat av: Jenny

typ, typ, typ, ehm typ.... hahaha

2008-07-16 @ 15:32:50
URL: http://bbasic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0