Tack så hemskt mycket!

Jag vill bara tacka alla som har kommenterat mina inlägg och framförallt LÄST min blogg! :)
Jag skulle vara tacksam om alla som läser min blogg lämnar en liten kommentar. För jag vet att ni finns där!
Idag har det väl inte hänt så mkt.. Jag vaknade upp hos mina kusiner efter att ha cyklat hem till dom igår. Men det är inte så långt det är väl bara kanske 1 eller 2 kilometer. Ursh jag kommer inte alls på vad jag ska skriva :( Medans jag är på  min lille kusin Mickes kalas så kan ni väl BOMBA mig med frågor! :) Puss.
Svarar på de flesta när jag kommer hem! :)
Ska också försöka fixa min header för att fixa dit min mail som ni kan kontakta mig på. ([email protected]) Skicka gärna ett mail eller 2 ! :)
Om ni har någon tävling så kan ni väl typ ta och skriva in den här i mina kommentarer och så tävlar jag.
Jenny och jag kollade på 3 filmer igår. Harry Potter 4, Harry Potter 5 och Bambi 2. xD haha! =)
Vi hade jätte roligt.
Nej.. Nu ska jag ta opch försöka fixa alla fina kommentarer jag fått och sen ska jag väl inte göra så mkt mer..

Nu vet jag faktist inte vad jag ska skriva mer så..
Pusshej :)

Min kusin Jenny

Fin va? =)
Hihi, Pusshej

Kommentarer
Postat av: Malin

sv: som det står i inlägget nedan har jag vunnit min design i en utlottning..

2008-07-12 @ 12:43:54
URL: http://malinsh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0