Tråkar, tråkar och åter igen tråkar

Nej nu får jag väl ta och rycka upp mig! :@ skj
Asso jag har fan bara haft tråkigt idag.. Det ända roliga var att jag kännde Jennys närvaro. Så himmla kul när vi är tsm! =)
Jag har fakktist börjat använda bdb.. Många små och söta som hänger där.. =) så vrf är inte jag där osså lixxom! :)
Just nu sitter jag med STORA hörlurar rund halsen och knarkar musik.. Vet inte riktigt vad jag ska göra.. Kanske ska jag kolla mina kommentarer (  här och på PA ) Ska se vad man kan hitta. Asso man blir som varm innombords när man får snälla kommentarer så fortsätt med det! :) nu ska jag väl inte blogga mer för idag.. :) Pusshej

Fast jag ska ju självklart avsluta m en bild! ;)
Bild

Kommentarer
Postat av: Farmor

vilken snygg bild ,undrar om hon finns

2008-10-28 @ 08:24:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0