Galen dag! :)

PIC-NIC;
Dagen började med att jag, Cecilia, hennes mamma, Helen, och själva födelsebarnet Helens mamma Sara var på pic-nic! :) Vi hade jätte trevligt! Jag RÅKADE dock kasta en bit baguette på en stackars liten fågel :( efter det så gick Cecilia och jag för att köpa en sockervadd! Gott,Gott,Gott. pic-nicen åt vi i stadsparken som ni även kan läsa i förra inlägget! :) hihi.

VATTENKRIG;
Vi hade vattenkrig med några småskitar och vi vart jätte blöta! :) fast sen så hämtade jag och Cecilia en 10 liters hink och hällde på ett utav barnen (den kaxigaste) fast han började ju såklart gråta :( HELA jag var jätte blöt och jag fick byta om till mina shorts och ett linne. =)

NAKENFIS;
Det var en liten kille som stog i ett fönster och pratade med oss och han är typ 3 år =)
fast sen hämtade han en stol och ställde sig på. då såg man hans lilla penis xD sen så tröck han upp sin rumpa mot fönstret! :O hahha fan va Cicci och jag garvade! :D
jadu det var ungefär vad som har hänt idag. Låter det trevligt?

födelsedagsvuxen xD  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0